wednesday

 
 
 
 
 
Gick hem från skolan idag. Mådde så himla dåligt. Kul att nästan alla tjejer i min klass redan har synkat? Hahaha, alla har sin period samtidigt. Stannade på vägen hem och köpte choklad. Åt upp den på 4 minuter.. Nu vill jag ha mer. Sen jag kom hem har jag bara sovit, ätit lite och sen har jag mest bara legat i min säng och tyckt synd om migsjälv. Najs. Så nu är det faktiskt bättre! Har knarkat lite smärtstillande också, kanske är därför. Troligen. 
 
Nu är det bara två dagar kvar sen är det HÖSTLOV. Tack och lov, det behövs just nu. Är så hiiiimla seg på å plugga nu, ibland tar jag omvägar hem från skolan för jag orkar inte tänka? Orkar inte göra mer inlämmninguppgifter, läxor, prov på ett tag nu. Så JA TACK till lov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback