saknar er

Lite över en månad på Högbergsskolan har gått, och jag trivs mer än bra. Att gå Na kräver väldigt mycket pluggtid - därför la jag ner bloggandet. MEN, som vanligt kan jag inte hålla mig borta? Undra hur många gånger jag har sagt att jag ska sluta blogga? Haha, många gånger! 
 
Jag saknar att fotografera. Har inte gjort det på flera månader? Helt sjukt, jag som älskar det så mycket? Har verkligen inte hittat tid eller orken för det helt enkelt. Men nu känner jag att det börjar pirra i min cphjärna och jag vill inget annat än att gå ut och fota. Hittar ideér överallt!? 
 
Lite gamla bilder, favorit i repris.. Hehe. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ååååh är så taggad vet int vart jag ska börja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback