14:08

Sovproblem. Ätproblem. Stress. Spy. Gråta. Leva. Dö. Vänner. Ovänner. Kärlek. Hjärtesorg. Naturvetenskapslinje. Samhällslinje. Stress för att kunna leva idag? Eller stress för att kunna leva i framtiden? Stress. Ätproblem. Sovproblem. För låg kunskap i matte. Kämpa eller ge upp. Stressa eller må bra. Ingen kan säga åt mig. Jobbigt. "Ingen kan välja åt dig." Nej.
 
Vem är jag ens. Behöver veta det innan jag bestämmer vart jag ska. Måste ha bestämt vart jag ska innan måndag morgon. Har alltså två dagar, två nätter, på mig. 48 timmar. 48 timmar att komma på vem jag är. Vart jag ska. Vad jag vill bli i framtiden. Om jag vill stressa, höja smärtgränsen för att i framtiden kunna säga att jag klarade det. Eller att ge upp. Och må bra. 
 
Det äter på hjärnan. På hjärtat. Min själ. Och mina antal timmar av sömn på nätterna. Neråtspiral. Mindre ork. Mer stress. Sovproblem. Ätproblem. Stress. Min bästaste familj. Mamma pappa syster 2 hundar. Dom som verkligen betyder. Gamla vänner hela min umgångskrets. Nya vänner nya umgångskretsar. Nobody knows. 
 
Inte jag heller. Skit. Stress. Ätproblem. Sovproblem. 
 
Nedåtspiral. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback