SOVMORGON

Fem över nio satt jag uppe på folktandvården, nervös var jag.. Första gången jag gick dit utan mamma ju, och jag visste knappt vart det låg. Tur var att jag mötte Hampus som nyss varit där, så fick han visa mig. Det gick bra iallafall, men dom gjorde en sak som gjorde så jävla ont! Dom drog i tandköttet med den dära peksaken, sen så säger hon "Du har lite blödningar." Haha är det så konsigt när du sitter och drar i tandköttet? Haha, nej men dom sa att det såg riktigt bra ut, så det är ju skönt. 
 
Jag kom nyss hem, och har precis packat ner danskläder och lite mat. Jag ska nämligen dansa resten av dagen. Vi ska bland annat kolla hur scenen ser ut där vi ska uppträda, hoppas vi får plats och sånt.. Aja, nu ska jag bege mig ner mot stan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback