LYCKORUS / OLYCKORUS

   Idag hade vi beeptest på idrotten. Vet inte om jag är nöjd med mitt resultat eller inte. Jag är ju förkyld, så jag tog inte i mitt värsta, och jag hade kunnat springa ett tag till. Jag gjorde inget test i åttan, och mitt resultat från sjuan var 8:3. Detta året fick jag 9:2, och jag är nog ganska nöjd ändå.. Kan bara inte sluta tänka hur mycket till jag hade klarat av om jag hade varit frisk. Jag vill ju veta hur jag "ligger till" på riktigt. 
   Sen när jag kom hem från skolan så var jag hungrig, så jag slängde ihop lite sallad, och precis som jag skulle till och sätta mig hör jag KRASH och känner någonting på innersidan låret. Mina jeans sprack, dock sprack verkligen. Åhh, vad ska jag göra nu, mina svarta jeans är ju mina all time lovers, skulle kunna ha på mig dom varje dag. Och hade det inte varit för att man måste tvätta dom och variera sig lite så hade jag lungt haft det också.. Jag är så hjärtbrusten, de här är de första jeansen som jag någonsin har spräckt! Jag kanske ska ta fram sax och symaskin och pimpa ett par shorts? Maybe, maybe not. Fast vad har jag att förlora? Dom är ju ändå trasiga. Och jag har ju faktiskt lyckats förut.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback