LOST AND FOUND

 
Idag har jag varit i kupolen med min kära mor. Huvudsaken varför vi åkte dit var såklart för att jag behövde ett par svarta jeans, eftersom mina förra bebisar sprack.. Jag skulle även köpa nya dansskor för dom jag har nu är det hål i sulan på, så då släpar jag in mig grus och sånt.. Jag hittade ett par Addidas som var rosa och vita, jag lovar och svär dom var perfekta. Så fanns dom till en storlek mindre än vad jag har.. Alltså jag lovar jag dog, jag blev så heart broken... Tänk dig själv att hitta de ultimata skorna så finns dom inte i din storlek, utan en storlek mindre. Som tur är så kom jag på att jag från och med nu bara kommer att dansa jazz, och då har vi inga skor. Så då har jag lite längre tid på mig att hitta ett par dansskor.  
 
Så ja, jag har äntligen ett par svarta jeans igen. Sen köpte jag även två tröjor och denna snygga mössa från Lost & Found! Jag har längtat så länge efter en mössa som passar mitt konstiga huvud, lyckan när denna satt som en smäck!! Jaja, nu ska jag kila ner på stan och dansa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback