HAN BARA STÅR DÄR OCH STIRRAR MIG RAKT NER I SJÄLEN

 
Här om dagen släpptes håkans "smakprovs singel" på hans skiva "Det kommer aldrig va över för mig" som kommer ut den 17 april. Jag fick ett sms av alva i förrgår där hon sa att hon lyssnade på låten, och herregud jag kom typ i chock. Visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen. Då var jag ute och gick på en kvällspromenad med Johnny, och jag lyssnade på den för första gången. Alltså håkan är ett jäkla under, det är inte många som kan göra ett helt album där alla låtarna är bra, och sen göra album på album där låtarna verkligen är breath taking. AAAAAAAH jag vill bara skrika, jag blir så JÄVLA lycklig. Haha, emotional 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback