DÅLIGT MED TID

Alltså herregud, vart tar dagarna vägen? Allting går så läskigt fort just nu. Jag hinner knappt hem från skolan sen somnar jag? Jag har massa stora plugg-uppgifter som jag jobbar på dag ut och dag in, samtidigt som jag på måndag har dansuppvisning och vi är inte ens klara med danserna. Jag är i skolan, kommer hem och pluggar, åker och dansar i timtal ibland, kommer hem och somnar eller eventuellt gör mer läxa. Och det är just därför som det denhär veckan inte kommer att bli så mycket bloggning, speciellt inga outfit bilder eller någonting sådant. Jag tänker inte stressa ihjäl mig, igen, utan plockar bort det som går att plocka bort, och det är just nu bloggen. Men nästa vecka borde allt bli som vanligt igen! 
 
Idag efter skolan hade jag en kort danslektion då vi mestadels gick igenom programmet och planerade lite inför på måndag. När jag kom hem lagade jag mat (jag är faktiskt duktig på att laga mat!!) och sen dess har jag pluggat. Nu är jag cp-äckligt trött, eftersom jag under de senaste nätterna bara har sovit högst 5-6 timmar, och jag tänker gå och lägga mig nu. Imorgon är det brytdag så alla slutar runt elva, och jag ska till tandläkaren så imorgon blir det ingen skola alls för mig del! Åååh sovmorgon
 
 
 
Två bilder från förra gången vi hade Alice i underlandet uppvisning. Det var min danslärares projektarbete, men denna gången är det för Studieförbundet vuxenskolan som ska ha en mässa om psykisk obalans eller vad det nu var, och de frågade faktiskt speciellt efter den showen. Fast nu har vi såklart andra danser och andra scener, och även en annan danslärare. Vi hade jättekul förra Alice uppvisningen, och änsålänge har det varit kul den här gången också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback