NIPPEL?

Alltså jag måste få dela med mig av en sak här för er, mina kära.
 
Förra veckan panikköpte jag en Bh innan skolavslutningen, för pga min klänning så behöve jag en svart bandlös bh, och det hade jag inte. Så jag tog med mig min klänning ner på stan och gick in på alla affärer här i Ludvika som säljer Bh:ar. Tillsist, inne på den sista affären, så hittade jag en som satt relativt bra och som inte syntes under min klänning. Så utan att kolla så noga så köpte jag den! 
 
Hade på mig den på avslutningen och har även haft på mig den rätt ofta efteråt. (då den är skitskönt!!) Men, haha, häromdagen så märkte jag nåt mindre kul. MINA NIPPELS SYNS IGENOM!? Har jag gått runt och visat mina nipples flera dagar!? :( Åååh, vad ska jag göra nu då? Den är ju skitskön, ska jag våga ha på mig den eller inte? I dunno what to do :( Jag är så sårad, djupt, djupt sårad av dig din lömska bh. Fu 

Kommentarer
Postat av: Sara, aka din soulie

Klart du ska ha på dig den, MER NIPPLES ÅT FOLKET

2013-06-30 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback