AVGÅNG OCH UTGÅNG

Gårdagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, inte alls faktiskt. Det var meningen att alla klasser skulle göra någonting enskilt och sen att alla skulle träffas på hällarna mot kvällen. Meen såklart blev det skyfallsregn och åska! Så högra halvan i min klass (dom jag umgås med ur min klass) kom hem till mig runt 6, så grillade vi och satt och pratade rätt länge. Sen gick vi vidare hem till annat där det var andra klasser. Vi var där ett tag och tillsist så sprack det upp och det slutade med att vi alla gick till hällarna ändå!
 
 
Haha man bara whats up with the hair? Typ affrokrull.
Idag ska jag ligga inne hela dagen och kolla på gossipgirl, kanske även möta Hanna och Sara på stan för lite pommes. Mmmm, pommes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback