Linda Hedström

Linda Hedström heter jag, Anna är bara mitt mellan namn. 
Jag är 15 år.
Helt klart ett sommarbarn. Eftersom jag är född i Juni. 
Jag bor med min kära familj som består av mamma, pappa och min syster som lite halvt bor hemma och med hennes kille. Och såklart Johnny, min kära hund. 
Jag har så himla många fantastiska vänner, som hjälper mig mycket. Ni kommer att märka mycket av dom. 
På fritiden dansar jag. Streetdance, med lite olika inriktningar. Jag har dansat i tre och ett halvt år och älskar det. 
Jag är vegetarian, och har varit det i över ett år nu. 
Jag är väldigt lockad av att göra sådant som jag inte får, och lyssnar sällan på order.
Jag tror nog att jag tror på gud, någonstans. 
Jag älskar kläder och gillar att ha min egna stil. 
Hippies, jag gillar hippies. Jag tror att jag är född i fel tid, egentligen skulle jag nog ha varit tonåring på 60- talet. I Californien.
Jag är minst i hela min släkt.
På sommaren åker jag longboard. 
Jag har dålig immunförsvar, så även fast jag äter massa olika kosttillskott så är jag sjuk nästan hela tiden. 
Jag bryr mig nog inte om vad andra tycker om mig. 
Jag läser franska. 
Båda mina päron brinner för musik, och jag blev nog också så. 
Jag tycker om att fotografera, och har en Canon EOS 450D. 
Sist men inte minst. Jag älskar mat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback