DANCERS

   Idag var jag på dansträning för första gången i år. Har inte dansat sen uppvisningen, som var i början av December, så alla var lite ovana. Men det var så skönt att äntligen få dansa, har saknat det så mycket bara den här korta tiden jag inte dansat. Har kommit på mig själv med att dansa i bland annat mataffären, duschen, klassrummet, sängen och massa andra ställen, haha!
   Dock så är jag ju fortfarande förkyld så jag kunde inte ta i riktigt, eller vara med på styrkan. Och det är bland det värsta, att kolla på när massa andra kämpar och svettas. Vill också.. BLI FRISK, stupid immunförsvar.
 
Tre bilder från uppvisningen.
Saknar er så otroligt, och jag kommer alltid minnas vad vi haft tillsammans. Tre år.. helt sjukt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback