OF MONSTERS AND MEN

 
 
 
Svarta jeans - Cheap monday / svart stickad tröja - Gina Tricot 
 
    Försov mig imorse. Eller försov och försov, jag snoozade alarmet i cirkus 50 minuter. Hann inte äta frukost och sedan dess har dagen bara gått utför. Åttorna snodde våra bokade datorer på svenskan, min syslöjds lärare hade inte hunnit köpt nytt garn till min stickning, glömde idrottskläderna och mattemappen. Var smart och gick hem på idrotten för att hämta mappen, kommer tillbaka också hade vi bara genomgång hela lektionen. Gick hem igen, och märkte att jag glömt nyckeln i skolan, så jag satt utelåst på trappen i en timme utan batteri på telefonen. På allt detta har jag haft så extremt ont i kroppen och huvudet hela dagen. Och just nu sitter pappa bredvid mig på sin pilatesboll i kalsonger och guppar upp och ner samtidigt som han skrattar. Ååh livet ibland alltså.. Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback