OCH HAN SA ATT HANS LIV VAR EN VÄSKA

   I onsdags hade vi första nationella provet. Det var i Svenska, läsförståelse. Och idag hade vi det andra, som också var i Svenska, dock så var det skrivning. Jag är rätt nöjd faktist, med båda proven, tror att det kommer gå bra! Efter skolan så gick jag och sofia till slöjden och hämtade våra saker. Så just nu sitter jag i min säng, utan byxor, lyssnar på gammal musik och virkar. Jag ska göra en bustier, det kommer ta typ två år! Men det går fortare och fortare, så det blir nog bra. 
   Lite senare idag ska jag ner på stan och prova på en danskurs. Det blir antingen den som är idag, street, eller den som är på söndagar, som är jazz! Roligare att prova på något nytt och lära sig nya saker än att fortsätta med samma hela tiden! Och ikväll ska jag och alva äta tacos och vara cp! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback