LONG AND CURLY

 
   "TBT - Throw back Tuesday.." Haha. De här bilderna är snart två år gamla, från skolavslutningen i 7an. Fäller en stor tår. Kolla på mitt hår. Kolla dom dära lockarna. Okej, jag ska spara ut mitt hår igen, nu är det bestämt! Hindra mig om jag ändrar mig, lova mig det. Ångrar mig dock inte att jag klippte av det, det var nog det bästa jag gjort. Alltså känslan är obeskrivlig, speciellt när håret var så slitet så rastaflätor bildades av sig självt i nacken.. Eller ja, hela håret var typ en enda stor rastafläta ibland. Ska dock aldrig mer färga håret brunt, det är också bestämt. Och om jag mot min förmodan skulle ändra mig, lova mig att hindra mig då också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback