INSTAGRAM: LINDAHEDSTROM

 
1. Folk jag verkligen tycker om. 
2. Johnny och jag. 
3. Saknar verkligen sommaren.
4. Taggar håkans nya skiva som kommer ut den 17 april!
5. Sant som det är sagt.
6. Jonas och Oskar, Bill och Bull. Haha
7. Trötta jag.
8. Haha, matilda. 
 
Följ mig på instagram, heter lindahedstrom. Jag har även en till, en "fotoinstagram" som heter lindahsphoto, dock så är det samma bilder som jag brukar lägga upp här så.. 
 
 
Jaa, jag vet. Jag är dålig på att blogga. Men nu framöver så kommer det att bli så att när jag har någonting att blogga om, så bloggar jag. Om jag inte har tid eller inte orkar, så blir det inget den dagen. Okej? Bra, för då kan ingen klaga på att jag inte har bloggat på länge. Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback