HH - Magasinet

13 december var jag, som ni vet, på Håkan konsert i Falun. Jag och Alva tog tåget till falun där vi träffade Linn, Isabella och Joanna. 19.30 var det insläpp och jäävlar vilken mysig lokal det var!! Det var dansgolv och sen längst bak var det bar med bord och stolar så dom som vela kunde sitta. Lokalen var ganska liten men det var bara bra då det känns som att man kommer närmare Håkan, att det liksom finns en större chans att han ska se en. SJÄLVKLART stog vi längst fram hela konserten och det var heeelt magiskt. Detta var tredje gången jag såg honom och det var LÄTT den bästa. Grät, skrek, sjöng, hoppade och dansade, svettades, svettades som en jävla gris. USCH va bra det var. 
 
Försökte ta lite kort men kände att jag hellre vela vara där än att få bra bilder, så det var ingenting som jag la ner tid på. Tog några iallafall, men dom mesta blev konstiga då dom hade konstigt ljus. Men men, håkan kollade oss i ögonen flera gånger och för mig räcker det lätt. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback